Ze względu na nieustająco zmieniający się rynek – na przykład wzrost roli Nowych Mediów w procesie zakupowym; szkolenia adresowane dla Działu Sprzedaży wymagają obserwacji przez nas rynku, trendów a zatem również i my podnosimy nasze kwalifikacje aby zapewnić naszym klientom najwyższą jakość szkoleń i pomóc uzyskać przewagę konkurencyjną
Ze względu na liczbę zrelizowanych programów nie jesteśmy w stanie wymienić nazw ich wszystkich ale poniżej pokazujemy przykłady projektów, które prowadzimy dla naszych klientów.
Menadżerowie:
- Planowanie i organizacja pracy zespołu
- Budowanie i zarządzanie grupą handlową
- Zarządzanie sprzedażą
- Zarządzanie czasem
- Wywieranie wpływu
- Autoprezentacja, autorytet,
- Od coachingu do mentoringu
Doradcy Sprzedaży:
- Podstawowe i zaawansowane techniki sprzedaży
- Argumentacja handlowa i obrona ceny
- Negocjacje
- Prospecting i sprzedaż aktywna, telemarketing i komunikacja
- Sprzedaż flotowa
- Techniki zamykania sprzedaży
- Trudny klient, trudne sytuacje
- Organizacja pracy i zarządzanie czasem
- Autoprezentacja, wystąpienia publiczne
- Standardy współpracy z klientem B2B i B2C, ofertowanie, prezentacja oferty