Serwis

Od samego początku naszego istnienia realizujemy projekty szkoleniowo-wdrożeniowe dla Działu Serwisu również w oddziałach naszych klientów zlokalizowanych za granicą, nieustająco podnosimy nasze kwalifikacje edukując się aby zapewnić naszym klientom dostęp do wszelkich nowości w obszarze obsługi posprzedażnej.

Menadżerowie

  • Planowanie i organizacja pracy zespołu
  • Budowanie i zarządzanie grupą handlową
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie czasem
  • Wywieranie wpływu
  • Autoprezentacja, autorytet,
  • Od coachingu do mentoringu

Doradcy serwisowi

  • Standardy przyjęcia samochodu i przebieg naprawy
  • Tablica planowania – planowanie pracy
  • Marketing usług serwisowych
  • Sprzedaż usług serwisowych w recepcji przejazdowej
  • Telemarketing, prowadzenie rozmów telefonicznych, efektywna komunikacja