Business Practice pomaga swoim Klientom zapobiegać niekorzystnym dla nich procesom takim jak:
- słabnąca lojalność Klientów
- niskie standardy obsługi Klienta
- pogarszająca się efektywność zespołu
- niepożądane postawy i zachowania personelu
- utrata korzyści płynących z potencjału pracowników
- powstawanie barier w procesie wprowadzania zmian
- frustracja i niska motywacja pracowników
- nieefektywna komunikacja wewnętrzna
- utrata przez firmę udziałów w rynku
- konflikty wewnątrz organizacji
Business Practice posługuje się oryginalną metodyką warsztatów szkoleniowych i autorskimi narzędziami, które projektowane są na potrzeby indywidualne każdego z realizowanych projektów. Przystępując do realizacji projektu na etapie przygotowania przeprowadzamy audyt oraz badanie potrzeb szkoleniowych. Programy doradcze oraz szkoleniowe adresowane są do wszystkich pracowników w organizacji, zarówno do pracowników liniowych jak i kadry kierowniczej. Specjalizujemy się w obszarach rozwoju personelu, organizacji pracy oraz zarządzania dla kadry kierowniczej, realizujemy również projekty adresowane do działów obsługi posprzedażnej. Poprzez wdrożenia, wspólną pracę z uczestnikami szkoleń zapewniamy trwałość zmian w postawach.