Nasz zespół

Marek Lewandowski – Prezes

Senior Konsultant, Trener

Od 1992 roku związany z branżą FMCG, praktyczne doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych koncernach  pełniąc funkcje menedżerskie w Działach Sprzedaży takich firm jak Philip Morris, Reemstma, Benckiser, House of Prince, Elbrewery (Heineken Group), Chipita na stanowiskach District Manager, National Key Account Manager, National Sales Manager, Managing Director.

Od 2002 roku związany z branżą konsultingową, w szczególności dla segmentu Automotive, realizuje projekty szkoleniowe w obszarach sprzedaży i zarządzania, szkolenia produktowe dla takich marek jak Mercedes, Audi, Ford, Fiat, Mazda, Volvo i Volkswagen, współtworzył projekty doradcze w zakresie restrukturyzacji firm jak również pozyskiwał Klientów dla grupy firm z obszaru konsultingowego.

Od wielu lat zajmuje się projektami związanymi z Certyfikacją Doradców Sprzedaży i Serwisu w branży Automotive, realizował projekty Assessement Center i Development Center

Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie HR na stanowisku Dyrektora Generalnego, w szczególności w tworzeniu opisów i map kompetencji, wartościowaniu stanowisk, tworzeniu i przeprowadzaniu ocen pracowniczych, realizacji Assessement i Development Center, rekrutacji, również Executive Search.

Opracowuje i prowadzi projekty związanych z podnoszeniem efektywności pracy w działach Sprzedaży i Serwisu, realizuje działania wdrożeniowe bezpośrednio w stacjach dealerskich w praktyczny sposób implementując umiejętności nabyte przez pracowników podczas szkoleń.

Posiada doświadczenie w prowadzeniu coaching’ów dla kadry menadżerskiej jak i w Zarządzaniu Zmianą.

Praktyk biznesu, specjalizuje się w przeprowadzaniu złożonych projektów doradczych wymagających zaangażowania dużych zespołów, prowadzi zajęcia z obszaru sprzedaży i zarządzania dla wielu firm, w szczególności z sektora motoryzacyjnego.


Agnieszka Ratajczyk – Konsultant Merytoryczny

Senior Konsultant, Trener

Konsultantka rozwoju osobistego     (Individual Competence Development), trener – nauczyciel ludzi dorosłych (specjalista andragogiki), długoletni praktyk w sprzedaży, specjalistka od zarządzania kapitałem ludzkim HR oraz Assesment Center i Development Center.

Jest absolwentką wydziału Handlu Zagranicznego i Podyplomowych Studiów z Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Współtworzyła i brała udział w projektach pozyskania i utrzymania na polskim rynku kilku zagranicznych firm sprzedażowych.

Koordynowała dział sprzedaży w jednym z elektronicznych koncernów przez ponad 5 lat, została pozyskana do branży szkoleniowej, aby dzielić się wiedzą i praktyką.

Od ponad 15 lat związana jest z branżą szkoleniową, tworząc projekty rozwojowe na różnych poziomach zaawansowania.  Jest na stałe partnerem biznesowym kilku firm, których sukces jest jej współudziałem.

Warsztaty prowadzi profesjonalnie realizując elementy założeń oraz weryfikując je z poziomem umiejętności uczestników. Posiada wypracowane przez lata narzędzia i systemy, które wykorzystuje w pracy z uczestnikami zarówno w grupie jak i indywidualnie.


Ireneusz Zyzański – Trener i Mentor

Międzykulturowy coach, mentor, trener i konsultant z wieloletnim, międzynarodowym korporacyjnym doświadczeniem. Współpracuje z Center for Creative Leadership (CCL) w Brukseli oraz z wiodącymi firmami coachingowymi i szkoleniowymi w Polsce.

Przez 24 lata pracował w Philip Morris w Polsce, na Ukrainie, w Dubaju, Chinach, Rosji, Indonezji i Hong Kongu, zarówno w działach HR jak i Sprzedaży.

Ostanie pozycje w korporacji to: Regionalny Dyrektor HR ds. rozwoju Organizacji Komercyjnych w Hong Kongu (13 krajów) i w Indonezji: Dyrektor HR ds. Marketingu i Sprzedaży (4500 osób w 120 lokalizacjach).

Ukończył arabistykę, zna również język angielski i rosyjski.

Po powrocie do Polski w 2015 roku współpracuje z wiodącymi firmami szkoleniowymi
i coachingowymi. Prowadził warsztaty i treningi z przywództwa, zarządzania, mentoringu i komunikacji międzykulturowej.

Absolwent kursów coachingowych Coachwise. Certyfikowany konsultant narzędzia DISC D3 oraz 360 View, 360 CCL, oraz TEIQue (Emocjonalna Inteligencja). Posiada certyfikacje trenera międzykulturowego z European Institute for Intercultural Development (EIFID) z Amsterdamu. Autor cyklu artykułów w hrpolska.pl oraz Personel Plus. Występuje jako prezenter podczas konferencji HR oraz ICF.

CERTYFIKATY I SZKOLENIA:

  • Akademia Coachingu Coach Wise, poziom Equipped
  • DISC D 3
  • Komunikacja Międzykulturowa (European Institute for Intercultural Develompent)
  • Informacja zwrotna myView 360
  • Emocjonalna Inteligencja (TEIQue – Traits Emotional Intelligence Questionnaire)
  • Designing Assessment Cenre (SHL)
  • Joba Evaluation Methodology (HAY)
  • Facilitation Skills
  • Advanced People Managment

Tomasz Sidewicz – Trener i Negocjator

Specjalizuje się w trudnych negocjacjach, związanych z konfliktem interesów (związki zawodowe, lokalna społeczność, rady wspólników/udziałowców) jak i również trudnych decyzjach menadżerskich. Od 1991 roku zajmuje się sprzedażą i negocjacjami. Do 2006 roku prowadził centralę handlu zagranicznego i kancelarię windykacyjną, gdzie w imieniu swoich klientów (polskich producentów) prowadził rozmowy handlowe z importerami zagranicznymi. Za sobą ma 15 lat stażu pracy w handlu zagranicznym oraz prowadzenie negocjacji z obcokrajowcami. Był również konsultantem dla prezesów spółek skarbu państwa.

Z wykształcenia jest filologiem angielskim, uzyskał również dyplom Uniwersytetu w Michigan, z zakresu znajomości języka angielskiego jako drugiego języka.

Doświadczenie zawodowe to przede wszystkim współpraca z firmami, które z racji swojej działalności, funkcjonują na rynkach międzynarodowych. Prowadząc 12 lat firmę obsługującą handel zagraniczny poznał specyfikację, prawie wszystkich krajów europejskich, Azji, Afryki Płn oraz USA i Kanady.

Trenerem-ekspertem w obszarze negocjacji został w 2005 roku dla największej w Polsce firmy specjalizującej się w zarządzaniu dużymi projektami szkoleniowo-doradczymi WYG International LTD.

Obszary w których się specjalizuje:

  • Trudne sytuacje i trudne decyzje menedżerskie (B2B)
  • Trudne negocjacje i gra nerwów w konflikcie interesów (B2B / negocjacje ze związkami)
  • Perswazja, analiza lingwistyczna i analiza trudnej komunikacji menedżerskiej
  • Negocjacje handlowe i sprzedaż (B2B)
  • Negocjacje międzynarodowe w ujęciu różnic kulturowych
  • Międzynarodowa etykieta biznesu i wywieranie wpływu (Savoir Vivre)
  • Business English (academic level)

 

 

Grzegorz Reczyński – Trener, Ekspert w branży dealerskiej

 

 

 

Aktywnie pracuje w branży motoryzacyjnej od 1997 roku. Od 2001 nieprzerwanie związany z dealerską sprzedażą samochodów nowych i używanych.Przeszedł wszystkie szczeble kariery pracując w międzynarodowych sieciach dealerskich należących do Sumitomo, PGA Oraz Emil Frey.

Doświadczenie zdobywał pracując na stanowisku sprzedawcy samochodów używanych, szefa działu samochodów używanych, Dyrektora Sprzedaży oraz Dyrektora Zarządzającego. Brał udział w „start up’ach stacji dealerskich, programach naprawczych, a w ostatnich latach  również był odpowiedzialny za przejęcie i reorganizację kilku dealerstw samochodowych.

W swojej pracy odpowiadał za wdrożenie i zarządzanie procesami, za zatrudnianie i rozwój pracowników, ich coaching oraz za implementacje nowoczesnych rozwiązań ukierunkowanych na wzrost efektywności sprzedaży.

Jest autorem dealerskiego programu samochodów używanych w ujęciu multibrandowym – z powodzeniem zarządzał działami samochodów używanych w 11 punktach dealerskich działającymi w jednym, centralnym, programie sprzedaży. Program był wielokrotnie wyróżniany na rynku, w tym przez Miesięcznik Dealer jako najlepszy dealerski program samochodów używanych w Polsce.

Wielokrotnie prowadził wykłady, prelekcje dla osób odpowiadających za rynek samochodów używanych na konferencjach sprzedażowych.

Prowadzi programy szkoleniowe dla sprzedawców samochodów używanych oraz działania wdrożeniowe w branży automotive. Ściśle współpracując z zarządami stacji dealerskich pomaga wprowadzać rozwiązania ukierunkowane na poprawę kluczowych wskaźników wskazując na współpracę między działową jako warunek sukcesu stacji dealerskiej.