Rekrutacje

Firma Business Practice posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów rekrutacyjnych na stanowiska podstawowe, menedżerskie oraz executive search.

Naszym Klientom gwarantujemy wysoką skuteczność procesów rekrutacyjnych, efektywne i szybkie zatrudnienie odpowiednich osób pożądanych w organizacji. Na każdego z zatrudnionych kandydatów udzielamy gwarancji adekwatnej do stanowiska.

Działania rekrutacyjne które przeprowadzamy obejmują:

  • Direct Search/ Executive Search
  • Spotkania z kandydatami, z którymi jesteśmy w stałym kontakcie
  • Zredagowanie i publikację ogłoszenia o naborze
  • Selekcję wstępną dokumentów rekrutacyjnych
  • Rozmowę kwalifikacyjną
  • Assessment Center – najbardziej skuteczna metoda selekcji, wykorzystywana przez nas w każdym procesie rekrutacyjnym
  • Pozyskanie lub weryfikacja referencji

Nadrzędnym celem firmy jest nawiązanie długofalowej współpracy z Klientami dzięki czemu, znając filozofię oraz kulturę pracy organizacji, jest nam o wiele łatwiej zaspokoić potrzeby rekrutacyjne Klienta dopasowując kandydatów do firmy, jej kultury pracy.

Rekrutacja i selekcja personelu

Działania rekrutacyjne jakie prowadzi firma Business Practice to profesjonalne i kompleksowe realizacje procesów rekrutacji, począwszy od szczegółowego omówienia potrzeb klienta i stworzenia profilu idealnego kandydata po prezentację najlepszych osób oraz organizację spotkania kandydatów z przedstawicielami firmy klienta. Naszemu klientowi możemy w pełni zagwarantować najwyższą jakość i efektywność świadczonych usług oraz szybkie i skuteczne realizowanie projektów rekrutacyjnych, a także dyskrecję. Rekrutowani przez nas pracownicy przyczyniają się do rozwoju przedsiębiorstwa jak również będą budować pozytywny wizerunek firmy.
Realizujemy procesy rekrutacyjne w oparciu o poszukiwania bezpośrednie (Direct Search, Executive Search) oraz pośrednie (publikacja ogłoszeń w starannie dobranych tytułach prasowych oraz stronach internetowych).

Doświadczeni konsultanci trafnie rozpoznają osoby obdarzone tzw. „talentem do sprzedaży”. Ponadto, komponując zespół biorą pod uwagę również indywidualne cechy każdej osoby, tak aby w nowo powstającym zespole nie zabrakło żadnej z istotnych ról: osoby kreatywnej, łagodzącej konflikty, lidera i przede wszystkim osób lubiących sprzedawać i chętnie realizujących pomysły innych.