Sprzedaż

Ze względu na nieustająco zmieniający się rynek – na przykład wzrost roli Nowych Mediów w procesie zakupowym; szkolenia adresowane dla Działu Sprzedaży wymagają obserwacji przez nas rynku, trendów a zatem również i my podnosimy nasze kwalifikacje aby zapewnić naszym klientom najwyższą jakość szkoleń i pomóc uzyskać przewagę konkurencyjną

Ze względu na liczbę zrelizowanych programów nie jesteśmy w stanie wymienić nazw ich wszystkich ale poniżej pokazujemy przykłady projektów, które prowadzimy dla naszych klientów.

Menadżerowie:

  • Planowanie i organizacja pracy zespołu
  • Budowanie i zarządzanie grupą handlową
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie czasem
  • Wywieranie wpływu
  • Autoprezentacja, autorytet,
  • Od coachingu do mentoringu

Doradcy Sprzedaży:

  • Podstawowe i zaawansowane techniki sprzedaży
  • Argumentacja handlowa i obrona ceny
  • Negocjacje
  • Prospecting i sprzedaż aktywna, telemarketing i komunikacja
  • Sprzedaż flotowa
  • Techniki zamykania sprzedaży
  • Trudny klient, trudne sytuacje
  • Organizacja pracy i zarządzanie czasem
  • Autoprezentacja, wystąpienia publiczne
  • Standardy współpracy z klientem B2B i B2C, ofertowanie, prezentacja oferty